Najnowsze

Kategoria: Marka

Marka

Jak trafić do serc pokolenia Z 

Generacja Y to pokolenie ludzi, dla których nie istnieje życie bez nowoczesnych technologii i Internetu. Większość z nich nie korzysta z tradycyjnych bibliotek, wybierając biblioteki cyfrowe, rezygnuje z czytania papierowych gazet na rzecz wydań elektronicznych i częściej pisze na klawiaturze komputerowej niż zwykłej kartce papieru….

Marka

Jak Klienci widzą Twój biznes? O potędze percepcji 

Jakiś czas temu wpadła mi do ręki ciekawa lektura o biznesie pt. „Rozbite okna, rozbita firma”. Właściwie to nic samo nie wpada do ręki. Kupiłem ją na przecenie w księgarni, która wybaczcie mi za kolokwializm „zbańczyła”. Od strony przedsiębiorcy na widok plajtującej firmy serce aż się…

Marka

Storytelling w praktyce. Opowiedz o swojej marce 

Na współczesnym rynku, na którym komunikujemy się częściej niż kiedykolwiek w historii, każda marka jest po prostu opowieścią. Jeżeli jeszcze nie masz swojej, czas ją stworzyć. Dlaczego Storytelling? Oglądając reklamy znanych marek kosmetycznych, możemy dostrzec pewien schemat. Na pierwszym planie zawsze pojawia się piękna, zadbana…

Marka

Heineken – Budowanie (pozytywnego) wizerunku marki 

Dlaczego budowanie wizerunku marki w dzisiejszym otoczeniu rynkowym może decydować o być albo nie być? Ponieważ marka niesie ze sobą emocje! Pełen wachlarz emocji, a ludzie to istoty emocjonalne! np. Kiedy dziewczyna mówi mi, że jest na mnie wściekła – to dobry znak. Zawsze jej…