Newsletter to coś więcej niż kampania e-mail! Sprawdź, czym jest newsletter, jakie korzyści daje i jak go stworzyć, aby promował naszą markę!
Newsletter to w dalszym ciągu jeden z bardziej pomijanych sposobów promocji własnej marki. Nie dzieje się tak ze względu na jego małą skuteczność czy minusy, a na małą znajomość tego sposobu reklamy. Sam newsletter jest bardzo korzystny pod wieloma względami, a przy jego pomocy możemy…
Sprawdź jak określić grupę docelową odbiorców reklamy dla 3 celów reklamowych – Przydatne porady dotyczące targetowania reklam w Google Ads, Facebook Ads czy innych systemach reklamowych!
Przy zawężeniu grupy docelowej, bardzo łatwo — nawet nieświadomie popełnić błąd i nie trafić z targetem
Reklama w Social Mediach — czy warto ją stosować i jakie ma plusy?
Ma ona liczne zalety oraz pozwala w elastyczny sposób reklamować różnego rodzaju produkty, usługi czy serwisy.
Influencer marketing — A może reklama poprzez polecenie osoby znanej i popularnej w sieci? Sprawdź, czym jest influencer marketing i jak dzięki niemu się promować!
Influencer marketing jest jednym z ciekawych sposobów na promowanie się w sieci.
Viral Marketing – Poznaj moc marketingu wirusowego i dowiedz się o nim wszystkiego!
Jedną z najatrakcyjniejszych i najbarwniejszych dzięki swojej formie strategią marketingową jest marketing wirusowy
Marketing szeptany, link building i wizytówki NAP — Czyli 3 rodzaje krótkich wpisów w internecie, dzięki którym możesz promować się w sieci
Ogólnie strategia marketingowa ta polega na publikowaniu w sieci wpisów o naszej firmie, które będą przedstawiały ją w pozytywnym świetle.
Artykuły sponsorowane — Reklamuj się poprzez takie wpisy w sieci oraz dowiedz się, jakie mają plusy i jak można stworzyć taki wpis!
Artykuły sponsorowane to bardzo często pomijany z różnych względów sposób na promowanie się w sieci.
Content Marketing — Poznaj najbardziej wartościową metodę marketingową pod względem treści!
Marketing treści jest obecnie jednym z najlepszych sposobów przyciągania odbiorców do swojej marki oraz kreowania pozytywnego wizerunku. Regularnie jest on doceniany przez Google, które wyświetla witryny go zawierające na wysokich pozycjach, jak i przez odbiorców. Content marketing nie jest również trudną do wdrożenia strategią, o…